Акумулятори 12 вольт купить по хорошей цене с доставкой и установкой.

ТЕХНОЛОГІЯ AGM

АГМ (абсорбуючий скломат) - технологія, при якій весь електроліт уловлюється в сепараторах зі скловолокна з високою пористістю, що розташовані між пластинами. Такі елементи характеризуються меншим внутрішнім опором, вищою напругою на висновках і більш тривалим часом роботи, особливо при розряді великим струмом. Вони дешевші за свої гелеві аналоги.

Код: 24671
5 1
Хіт продажу
Акумулятор 12В 7 Аг для ДБЖ Full Energy FEP-127
Акумулятор 12В 7 Аг для ДБЖ Full Energy FEP-127 Акумулятор 12В 7 Аг для ДБЖ Full Energy FEP-127
В наявності
Результати тестування акумулятора Full Energy FEP-127 ОЗНАЙОМИТИСЯ..
697 грн.
Код: akb-18
5 1
Акумулятор 12В 18 Аг для ДБЖ Full Energy FEP-1218
В наявності
..
1 640 грн.
Код: 59889
Новинка
Система контролю для батареї Ritar LFP51.2V100Ah-HV
Передзамовлення
..
16 340 грн.
Код: 59888
Новинка
Підставка для батареї Ritar LFP51.2V100Ah-HV
Передзамовлення
..
14 298 грн.
Код: 54931
Новинка
Модуль високовольтної батареї Ritar LFP51.2V100Ah-HV
Модуль високовольтної батареї Ritar LFP51.2V100Ah-HV
В наявності
..
83 911 грн.
Код: 59890
Новинка
Модуль високовольтної батареї Ritar LFP51.2V100Ah-HV
В наявності
..
81 660 грн.
Код: 52670
В наявності
Літій-іонний акумулятор 72V50Ah — призначений для живлення потужних електротранспортних засобів. Цей..
43 772 грн.
Код: 60966
Новинка
Акумуляторний модуль Dyness B4850 48В 50А·год 2.4кВт·год LiFePo4
Акумуляторний модуль Dyness B4850 48В 50А·год 2.4кВт·год LiFePo4 Акумуляторний модуль Dyness B4850 48В 50А·год 2.4кВт·год LiFePo4
Передзамовлення
Літій-залізо-фосфатний акумулятор, 2.4 кВт•год, 48В постійного струму, 50A•год у формфакторі 19"Приз..
24 570 грн.
Код: 60967
Новинка
Акумуляторний блок Dyness DL5.0C 5.12 кВт·год 51.2В LiFePo4
Акумуляторний блок Dyness DL5.0C 5.12 кВт·год 51.2В LiFePo4 Акумуляторний блок Dyness DL5.0C 5.12 кВт·год 51.2В LiFePo4
Передзамовлення
Літій-залізо-фосфатний акумулятор, 25.12 кВт•год, 51.2В постійного струму, 100 A•год у компактному к..
57 750 грн.
Код: 59906
Новинка
Акумуляторна батарея Ultracell UL65-12 AGM 12V 65 Ah
В наявності
..
9 828 грн.
Код: 53619
Новинка
Акумуляторна батарея Ultracell UL2.4-12 AGM 12V 2,4Ah
В наявності
..
480 грн.
Код: 53677
Новинка
Акумуляторна батарея Ultracell UCG22-12 12V/22Ah
Передзамовлення
..
2 500 грн.
Код: 48424
В наявності
..
13 690 грн.
Код: 61009
Новинка
Акумуляторна батарея Trinix TLFP-24100 Ultra 25.6V 100Ah
В наявності
..
28 361 грн.
Код: АКБ100Gel
Новинка
Акумуляторна батарея SEVEN 12В/100Аг Gel
Передзамовлення
Особливості акумуляторної батареї (АКБ) SEVEN 12В/100Аг Gel: Акумуляторна батарея SEVEN 12В/100Аг Ge..
9 366 грн.

Акумулятори 12 вольт купить по хорошей цене с доставкой и установкой.

НЕОБСЛУГОВУВАНІ БАТАРЕЇ (VRLA

При побудові систем аварійного електропостачання застосовуються герметичні елементи, що не обслуговуються, а свинцево-кислотні акумулятори маркуються такими символами:

SLA (герметичний свинцево-кислотний);

VRLA (свинцево-кислотний клапан із регульованим клапаном).

Акумулятори, що не обслуговуються (VRLA), не вимагають технічного обслуговування в процесі експлуатації, такого як доливання води або перевірка щільності та рівня електроліту. У порівнянні з традиційними акумуляторами вони більш стійкі до ударів та ударів, їм не доводиться працювати у вертикальному положенні, відсутня ризик проливання електроліту.

ГЕЛЬОВА БАТАРЕЯ

Гелевий акумулятор - тип свинцево-кислотного акумулятора з гелевим електролітом, утвореним внаслідок змішування сірчаної кислоти з кремнеземом. Батареї цього були представлені над ринком США у 1960-х роках.

БУФЕРНА РОБОТА БАТАРЕЇ AGM

Буферна робота акумуляторної батареї AGM (аварійне живлення) - акумуляторна батарея AGM або комплект акумуляторів постійно підключені до системи заряджання та є джерелом аварійного живлення у разі вимкнення електроенергії. Така робота включає джерела живлення ДБЖ, аварійне освітлення, аварійне електропостачання автоматики безпеки, сигналізації, протипожежного захисту, систем відеоспостереження, телекомунікаційних електростанцій та телефонних станцій

ЗАДАВАННЯ БАТАРЕЇ

Циклічна робота - акумулятор є основним джерелом живлення пристрою і після розрядки заряджається. Ці батареї використовуються в електроіграшках, медичному обладнанні, касових апаратах та фіскальних принтерах, мобільних пристроях з електроприводом (інвалідні коляски, гольф-кари, вилкові навантажувачі, квадроцикли, скутери, газонокосарки, човни, моторні човни), навігаційних пристроях в каравани.

АВТОМОБІЛЬНИЙ АКУМУЛЯТОР. ЯК ПЕРЕВІРИТИ РІВЕНЬ ЗАРЯДУ БАТАРЕЇ? Як його зарядити?

Будь-якої пори року, не тільки взимку, варто проводити заходи щодо перевірки стану акумулятора. Теоретично взимку попит на електроенергію вищий. Найчастіше ми використовуємо підігрів вікон або підігрів сидінь.

Ми використовуємо лічильник цих дій.

Перший крок:

- перевіривши напругу у стані спокою, прилад вкаже, чи правильно заряджено акумулятор. На індикаторі мультиметра має з'явитись напруга близько 12,6 - 12,8В.

Якщо показання нижче, батарею частково розряджено.

Крок другий:

- перевірка, наскільки падає напруга під час пуску двигуна, чи показання напруги не більше 10В. Це означає, що батарея гаразд.

Якщо показання не в межах 10В, це означає, що заряд батареї недостатній.

Крок третій (за допомогою ареометра):

- Контроль над так званим щільність електроліту. Якщо в нашому автомобілі був встановлений акумулятор, в якому є доступ до осередків, ми можемо перевірити густину електроліту, яка визначає стан заряду. Якщо ви можете зробити такий вимір у своєму акумуляторі, вам потрібно використовувати ареометр (продається в автомобільних магазинах).

Занадто низький рівень – потрібно долити води та перевірити щільність електроліту через півгодини. Якщо пристрій показує в межах 1,28 г/см3, це правильно, нижче – акумулятор необхідно зарядити.

Крок четвертий:

- Управління системою зарядки. Така ситуація виникає, коли ми підключаємо акумулятор до випрямляча, а він не заряджається. Для цього скористаємося універсальним лічильником.

Підключаємо лічильник, після чого запускаємо двигун у машині. Потім включаємо інші електроприлади та перевіряємо, які значення з'являються на дисплеї лічильника. Показання 13,9 - 14,4 або 14,9 (в автомобілях нового покоління) означають справну роботу. Найчастіше причиною несправного акумулятора є несправна система зарядки - найпоширеніші несправності стосуються генератора змінного струму та регулятора зарядної напруги.

Крок п'ятий - зарядка випрямлячем:

- для заряджання акумулятор слід знімати з автомобіля, але часто це неможливо через утруднений доступ до акумулятора в домашніх умовах. Під кришкою є порт, до якого можна підключити випрямляч. У процесі заряджання з акумулятора виділяється легкозаймистий водень, тому не забувайте провітрювати приміщення під час заряджання акумулятора. Автоматичні зарядні пристрої мають функцію, що імітує роботу акумулятора під час експлуатації автомобіля. Ця функція корисна при тривалій стоянці автомобіля, коли пристрій заряджає та розряджає акумулятор мінімально, що продовжує термін служби акумулятора.

Якщо, незважаючи на вищезгадані дії, на акумуляторі з'являються ознаки зношування, нічого не залишається, як замінити його.

Дата:
// //