Акумулятор для ДБЖ купить по хорошей цене с доставкой и установкой.

Акумулятор є основою резервного ресурсу, що надається ДБЖ, але їх також слід розглядати як одну з найслабших ланок. У них кінцевий термін служби, і, якщо їх залишити в експлуатації на досить тривалий термін, зрештою буде потрібно їх заміну. Їхня продуктивність та термін служби також можуть бути поставлені під загрозу через несправності, що виникають під час експлуатації.

Код: 24671
5 1
Хіт продажу
Акумулятор 12В 7 Аг для ДБЖ Full Energy FEP-127
Акумулятор 12В 7 Аг для ДБЖ Full Energy FEP-127 Акумулятор 12В 7 Аг для ДБЖ Full Energy FEP-127
В наявності
Результати тестування акумулятора Full Energy FEP-127 ОЗНАЙОМИТИСЯ..
697 грн.
Код: 52670
В наявності
Літій-іонний акумулятор 72V50Ah — призначений для живлення потужних електротранспортних засобів. Цей..
43 772 грн.
Код: 60966
Новинка
Акумуляторний модуль Dyness B4850 48В 50А·год 2.4кВт·год LiFePo4
Акумуляторний модуль Dyness B4850 48В 50А·год 2.4кВт·год LiFePo4 Акумуляторний модуль Dyness B4850 48В 50А·год 2.4кВт·год LiFePo4
Передзамовлення
Літій-залізо-фосфатний акумулятор, 2.4 кВт•год, 48В постійного струму, 50A•год у формфакторі 19"Приз..
24 570 грн.
Код: 60967
Новинка
Акумуляторний блок Dyness DL5.0C 5.12 кВт·год 51.2В LiFePo4
Акумуляторний блок Dyness DL5.0C 5.12 кВт·год 51.2В LiFePo4 Акумуляторний блок Dyness DL5.0C 5.12 кВт·год 51.2В LiFePo4
Передзамовлення
Літій-залізо-фосфатний акумулятор, 25.12 кВт•год, 51.2В постійного струму, 100 A•год у компактному к..
57 750 грн.
Код: 58090
Новинка
Акумулятор гелевий LogicPower 12В 200А·год (LPM-GL 12V - 200 Ah) GEL
Акумулятор гелевий LogicPower 12В 200А·год (LPM-GL 12V - 200 Ah) GEL Акумулятор гелевий LogicPower 12В 200А·год (LPM-GL 12V - 200 Ah) GEL
В наявності
Акумулятор LogicPower 12В 200А·год (LPM-GL 12V - 200 Ah) — гелева (GEL) акумуляторна батарея - повні..
18 966 грн.
Код: 52751
В наявності
Акумулятор LogicPower 12В 100А·год (LPM-GL 12V - 100 Ah) — гелева (GEL) акумуляторна батарея - повні..
10 768 грн.
Код: 22514
Хіт продажу
Акумулятор гелевий 12В 9А·год для ДБЖ Full Energy FEL-129
В наявності
Акумуляторна батарея за GEL технологією FEL-129 ємністю 9А·год і робочою напругою 12В.Бренд: Full En..
943 грн.
Код: 22513
В наявності
Акумуляторна батарея за GEL технологією FEL-127 ємністю 7А·год і робочою напругою 12В.Бренд: Full En..
800 грн.
Код: 22515
В наявності
Акумуляторна батарея за GEL технологією FEL-1220 ємністю 20А·год і робочою напругою 12В. Може бути з..
2 255 грн.
Код: 22512
В наявності
Акумуляторна батарея за GEL технологією FEL-12200 ємністю 200А·год і робочою напругою 12В.Бренд: Ful..
19 680 грн.
Код: 22521
В наявності
Акумуляторна батарея за GEL технологією FEL-1218 ємністю 18А·год і робочою напругою 12В.Бренд: Full ..
1 845 грн.
Код: 22518
В наявності
Акумуляторна батарея за GEL технологією FEL-12100 ємністю 100А·год і робочою напругою 12В.Бренд: Ful..
10 250 грн.
Код: 60965
Новинка
Акумулятор LiFePO4 літій залізо фосфатний 51.2В 300А·год Full Energy FEG-48300-1
Акумулятор LiFePO4 літій залізо фосфатний 51.2В 300А·год Full Energy FEG-48300-1 Акумулятор LiFePO4 літій залізо фосфатний 51.2В 300А·год Full Energy FEG-48300-1
В наявності
Акумуляторна LiFePO4 батарея FEG-48300-1 ємністю 300А·год / 15360 Вт·год та робочою напругою 51.2В.Б..
164 000 грн.
Код: 60964
Новинка
Акумулятор LiFePO4 літій залізо фосфатний 48В 100А·год Full Energy FEG-48100-1
Акумулятор LiFePO4 літій залізо фосфатний 48В 100А·год Full Energy FEG-48100-1 Акумулятор LiFePO4 літій залізо фосфатний 48В 100А·год Full Energy FEG-48100-1
В наявності
Акумуляторна LiFePO4 батарея FEG-48100-1 ємністю 100А·год / 5120Вт·годта робочою напругою 48В у форм..
51 988 грн.
Код: 60962
Новинка
Акумулятор LiFePO4 літій залізо фосфатний 25.6В 100А·год з Bluetooth Full Energy FEG-24100-1
Акумулятор LiFePO4 літій залізо фосфатний 25.6В 100А·год з Bluetooth Full Energy FEG-24100-1
В наявності
Акумуляторна LiFePO4 батарея FEG-24100-1 ємністю 100А·год та робочою напругою 25.6В. Інтегрований мо..
25 994 грн.

Акумулятор для ДБЖ купить по хорошей цене с доставкой и установкой.

Усі джерела безперебійного живлення (ДБЖ) залежать від надійного механізму накопичення енергії для накопичення електроенергії при нормальному живленні від мережі та розподілу її на критичне навантаження, якщо це харчування виходить з ладу або перевищує критичні межі. В даний час ця функція найчастіше виконується за допомогою свинцево-кислотних акумуляторів VRLA. Відповідно, у цій статті ми розглянемо кроки, які власники та оператори ДБЖ повинні зробити для оптимізації продуктивності та продовження терміну служби цих акумуляторів.

Сучасні герметичні свинцево-кислотні акумулятори з клапанним регулюванням (VRLA) екологічні в експлуатації, безпечні та підходять для використання в офісних умовах. Виробники зазвичай проектують свої шафи ДБЖ для розміщення акумуляторів, а також пропонують відповідні акумуляторні шафи або стійки для випадків, коли потрібна додаткова автономність акумуляторів.

Акумуляторна система ДБЖ для ДБЖ складається з ряду блоків, які можна зібрати та налаштувати відповідно до конкретних потреб окремих додатків. По-перше, можна зібрати єдиний послідовний ланцюжок відповідно до налаштувань плаваючої напруги ДБЖ, оскільки напруга на клемах ланцюжка дорівнює сумі напруг окремих блоків. Потім кілька послідовно з'єднаних ланцюжків можуть бути з'єднані паралельно або збільшення номінальної ємності акумулятора і автономності, або для створення резервної акумулятора. У разі виходу з ладу одного послідовного ланцюга, всі інші, підключені паралельно, продовжать роботу.

Після того, як акумуляторні блоки налаштовані та встановлені в систему ДБЖ, необхідно запустити програму регулярного моніторингу та технічного обслуговування; це життєво важливе для поєднання максимальної продуктивності акумулятора з максимально тривалим терміном служби. Щоб зрозуміти необхідність і переваги такої програми, ми можемо почати з розгляду проблем, з якими можуть зіткнутися акумулятори протягом їх терміну служби.

Поширені проблеми з акумулятором

Багато проблем виникають через погане вирівнювання, коли одні акумуляторні блоки можуть перезаряджатися, інші недозаряджатися.

Під час перезаряджання надмірна зарядна напруга викликає в акумуляторі великий струм перезаряджання. Це розсіюється у вигляді тепла, а батареї VRLA може викликати викид газу через запобіжний клапан. Протягом короткого часу це призведе до корозії матеріалу позитивної пластини і скоротить термін служби акумулятора. Перезаряджання також може призвести до висихання акумуляторів і втрати зарядної ємності або теплового розгону. Тепловий розгін відбувається, коли батарея виділяє тепло швидше, ніж його розсіювати. Це збільшує внутрішню температуру акумулятора, висихає елементи та, можливо, пошкоджує або розриває пластиковий контейнер акумулятора.

Недостатній заряд може призвести до того, що напруга на клемах акумулятора впаде нижче номінального значення. Якщо акумулятор залишити в розрядженому стані або зберігати протягом тривалого періоду часу, починають формуватися кристали сульфату свинцю, що перешкоджають перезарядженню та перешкоджають нормальній роботі акумулятора. Залежно від ступеня сульфатації батарея може бути відновлена ​​шляхом заряджання постійним струмом при вищій напрузі, ніж при стандартній зарядці, зі струмом, обмеженим однієї десятої ємності акумулятора, протягом не більше 4-10 годин.

Зверніть увагу, що цей процес включає перевищення нормальної рекомендованої зарядної напруги акумулятора, тому з метою безпеки необхідно постійно контролювати батарею. Він має бути відключений від заряду, якщо виділяється надмірне тепло. Напруга, необхідна для «форсування» максимального струму в акумуляторі, зменшуватиметься в міру відновлення акумулятора до тих пір, поки не відбудеться нормальна зарядка. Однак в деяких випадках батарея може ніколи не відновитися після сульфатації, і її необхідно буде замінити.

Якщо акумулятори недостатньо контролюються, стан недозаряду може погіршитися до стану глибокого розряду. Акумулятор вважається глибоко розрядженим, якщо його напруга під навантаженням падає нижче заданого критичного рівня. Це призведе до сильної сульфатації, а в екстремальних випадках батарея не зможе перезарядитись і вимагатиме заміни.

Робота акумулятора є електрохімічним процесом і, як такий, сильно залежить від температури. Більшість виробників рекомендують робочу температуру довкілля +20°C. У міру того, як температура починає підвищуватися, від акумулятора можна отримати більше енергії. Однак тривалий вплив вищої температури несприятливо вплине на термін служби акумулятора. Емпіричне рівняння полягає в тому, що на кожні 10 ° C вище за рекомендовану температуру навколишнього середовища термін служби скорочується вдвічі.

Якщо температура навколишнього середовища падає нижче оптимальної, швидкість хімічної реакції і, отже, продуктивність акумулятора знижується, хоча знижена температура мало впливає термін служби акумулятора. Однак будь-яка складова змінного струму або пульсація, накладена на зарядну напругу постійного струму акумулятора, несприятливо вплине на термін служби акумулятора. У сучасних безтрансформаторних системах ДБЖ використовується перетворювач постійного струму постійний для зарядного пристрою акумулятора, що усуває можливі ефекти накладених пульсацій змінного струму, характерних для застарілих ДБЖ з трансформаторною конструкцією.

Обслуговування та тестування акумуляторів

Графік технічного обслуговування акумулятора може починатися з кількох простих, але важливих перевірок. До них відноситься перевірка всіх клем та з'єднань акумуляторів на наявність корозії, а також самих акумуляторів на наявність тріщин, витоків або здуття. Усі міжелементні з'єднання повинні залишатися затягнутими відповідно до специфікацій виробника, а акумулятора та навколишній простір повинні утримуватися в чистоті та не мати сміття. Також можна перевірити напругу на клемах акумулятора.

Однак ці перевірки мають обмеження. Показання напруги не дають справжнього уявлення про стан акумулятора, а герметичні непрозорі корпуси акумуляторів VRLA не дозволяють проводити візуальний огляд та вимірювання питомої ваги, як це виконувалося раніше типів акумуляторів. Відповідно, на додаток до простих методів перевірки, описаних вище, тепер використовуються складніші тести.

Найважливіший із цих тестів ґрунтується на тестуванні імпедансу акумулятора, оскільки імпеданс акумулятора може багато сказати про загальний стан здоров'я. Нові акумулятори мають досить низький внутрішній імпеданс, що зазвичай вимірюється в міліомах. Цей імпеданс трохи збільшується з часом через нормальну внутрішню корозію, що відбувається з однаковою швидкістю для всіх акумуляторів у ланцюжку. Але це збільшення імпедансу стане більш значним у батареях, де виникають такі проблеми, як втрата електроліту або надмірна внутрішня корозія. Відповідно, тестування імпедансу дозволяє виявити та усунути приховані несправності до того, як вони стануть реальними проблемами. Тестування імпедансу може бути виконане без розрядки або навантаження на акумулятора.

Тестування банку навантаження також грає роль, оскільки він показує поточну ємність акумулятора. Це доводить, що батарея підтримуватиме вказане навантаження протягом очікуваного часу. Однак його слід використовувати з обережністю, оскільки він повністю розряджає акумулятор, скорочуючи термін його служби та виводячи його з експлуатації доти, доки він не зможе перезарядитися. Акумулятори, спеціально розроблені для ДБЖ, мають обмежений термін служби.

На додаток до моніторингу запускає процес вирівнювання, постійно контролюючи зарядну напругу кожної акумулятора; це запобігає недозарядженню та перезарядженню, продовжуючи термін служби акумулятора та гарантуючи її постійну доступність.

Висновок

Свинцево-кислотні акумулятори в їхньому сучасному форматі VRLA забезпечують найкраще доступне рішення резервного живлення для більшості комерційних додатків ДБЖ. Однак вони вразливі для неправильного використання та надмірно високих температур навколишнього середовища та у будь-якому випадку мають обмежений термін служби. Відповідно, добре продуманий режим моніторингу та контролю необхідний для забезпечення їх максимального терміну служби та продуктивності.

Дата:
// //