Акумулятор 12 вольт купить по хорошей цене с доставкой и установкой.
ЩО ТАКЕ БАТАРЕЯ?
Батарея (акумулятор) - це тип пристрою, який використовується для зберігання електричної енергії в хімічній формі, а потім вивільняє контрольованим чином у вигляді постійного струму.
Акумулятор (пристрій, ємність) має позитивний та негативний електроди, занурені в електроліт.
Більшість акумуляторів Yuasa є свинцево-кислотними акумуляторами з позитивним і негативним електродами, виготовленими зі сполук свинцю в розведеному сірчанокислотному електроліті.
Свинцево-кислотні акумулятори – вторинні батареї, що означає, що їх можна заряджати після розрядки. Їх можна перезаряджати багато разів, і кількість циклів заряджання вказано.
Звичайні батареї (так звані первинні елементи) можна розряджати лише один раз, після чого їх необхідно утилізувати. Такі батарейки зустрічаються, наприклад, у ліхтариках.
Як працює акумулятор
Позитивний електрод виготовлений з діоксиду свинцю, а негативний електрод з пористого свинцю.
Коли електричне навантаження (наприклад, освітлення) підключено до батареї, струм протікає через електроліт у батареї та через зовнішнє навантаження. Це розряджає акумулятор, змінюючи хімічний склад обох електродів на свинцевий сульфат.
Акумулятор можна заряджати, пропускаючи через акумулятор струм від зовнішнього джерела живлення, наприклад, зарядної станції. Це перетворює сульфат свинцю назад на діоксид свинцю і пористий свинець.
Коли батарея заряджається, електрика розщеплює (гідролізує) воду в електроліті на елементи, що складають, водень і кисень, які, у свою чергу, виділяються у вигляді газу. Тому під час заряджання з акумулятора виходить газ.
З чого зроблено акумулятор?
МЕРЕЖА
Електроди (позитивний та негативний) виготовлені з неміцного матеріалу, тому вимагають механічної підтримки у вигляді сітки зі свинцевого сплаву. Свинець (без добавок) був би надто м'яким.
Сітка не тільки забезпечує підтримку електродів (активний матеріал), а й проводить струм від електродів до зовнішнього навантаження.
ЕЛЕКТРОДИ
Електроди на початковому етапі виготовлені із суміші оксиду свинцю та сульфату свинцю. При першому заряді вони стають діоксидом свинцю у позитивній пластині та пористим свинцем у негативній пластині.
Негативний електрод також містить невелику кількість присадок, які забезпечують хорошу розрядку акумулятора за низьких температур, тим самим покращуючи пускові характеристики.
Комбінація сітки та електрода називається пластиною.
ЕЛЕКТРОЛІТ
Електроліт – розведена сірчана кислота. Він проводить електричні іони між позитивною та негативною пластинами при зарядці або розрядженні акумулятора.
Кислота також бере участь у розряді, оскільки іони сульфату реагують хімічно з електродами з утворенням сульфату свинцю.
РОЗДІЛЮВАЧ
Сепаратор являє собою ізолятор, який поміщається між позитивною та негативною пластинами для запобігання короткому замиканню.
Сепаратор має бути мікропористим, з дуже маленькими отворами, якими іони переходять із однієї пластини в іншу. Сепаратор також повинен витримувати високі температури та сильнокислотні окисні умови, що виникають в акумуляторі.
Більшість сучасних сепараторів виготовлені із мікропористого поліетилену. Цей матеріал має необхідні властивості, щоб витримувати складні умови, що виникають в акумуляторі.
КОНТЕЙНЕР І КРИШКА
Ці дві частини зазвичай виготовляються із поліпропілену, легкого, але міцного пластику. На відміну від інших пластиків, поліпропілен не стає крихким на холоді, що робить його стійким до ударів при обігу, не піддається впливу кислот, а також стійкий до впливу автомобільних рідин, таких як бензин, дизельне паливо, гальмівна рідина, антифриз.
Коли акумулятор не потребує обслуговування?
30 років тому акумулятори втрачали воду у великих кількостях, і водіям доводилося щотижня перевіряти їхній рівень. Сучасні батареї, що не обслуговуються, при нормальній експлуатації не вимагають доливання води протягом усього періоду експлуатації. Термін служби батареї збільшився з 2 до 4-5 років.
У минулому сітки акумуляторів виготовлялися із свинцевого сплаву із 10% сурми. Сурма відповідала за стабільність, тому що свинець сам по собі був би надто м'яким. На жаль, частина сурми розчинилася у кислоті та викликала втрату води з батареї.
Досягнення в галузі акумуляторних технологій дозволили знизити вміст сурми з 10% до 1,5%, що робить акумулятори необслуговуваними. Просто перевіряйте їх щорічно.
Останнім поліпшенням є використання 0,1% кальцію в сітках як затверджувач замість сурми. Це призводить до меншого кислотного забруднення та набагато менших втрат води. Таким чином, батарея не потребує технічного обслуговування та не вимагає додавання води протягом усього терміну служби.
Проблеми з використанням акумулятора у транспортних засобах
навантаження
У сучасних автомобільних зарядних системах до акумулятора при повній зарядці надходить лише невелика кількість струму. Якщо генератор вийде з ладу, при двигуні, що працює, до акумулятора буде подаватися набагато більший струм. В результаті батарея швидко втрачає воду і руйнує характеристики батареї, що не обслуговуються, а також скорочує термін служби батареї через пошкодження позитивних ланцюгів.
Темно-коричневий/чорний колір у нижній частині свічок запалювання є явною ознакою перезаряджання.
Якщо генератор (на автомобілі без системи Start-Stop) має напругу вище 14,8 при нормальної температурі, це зазвичай є ознакою несправності системи зарядки. При частому виході з ладу випрямного діода на акумуляторі з'являється зарядна напруга 16,0 В. У цьому випадку слід негайно відремонтувати генератор, щоб запобігти подальшому пошкодженню акумулятора.
У нових автомобілях з рекуперативним старт-стопом використовується більш висока напруга (15,2 В), щоб максимізувати ефективність зарядки і скоротити час зарядки генератора.
Глибокий розряд
Сучасні системи заряджання підтримують акумулятор у високому стані заряду під час експлуатації автомобіля. Однак батарея розряджається у несприятливих умовах або якщо автомобіль припаркований, наприклад, із увімкненими фарами. У сучасних автомобілях акумулятор постійно заряджається і розряджається такими компонентами, як комп'ютер, сигналізація, годинник і т.д. Залежно від автомобіля розрядка може тривати тижні чи місяці.
Автомобільні акумулятори розраховані на те, щоб витримувати кілька циклів розряджання/заряджання, але не призначені для додатків, в яких відбуваються постійні цикли заряджання/розрядження (тобто глибокі цикли — перерозряд).
Так звані акумулятори. Прогулянкові човни призначені для такого типу використання та розраховані на регулярне глибоке розвантаження.
Безперервне надмірне розрядження акумуляторів автомобіля призводить до збоїв, оскільки позитивний активний матеріал поступово опускається на дно акумулятора, знижуючи здатність пластин накопичувати електрику.
Велика кількість дрібних чорних/коричневих частинок електроліту є явною ознакою глибокої розрядки акумулятора.
сульфатація
Сульфатація є нормальною частиною роботи батареї та виникає, коли батарея розряджена. Коли батарея перезаряджається, сульфат (сульфат свинцю) знову перетворюється на активний матеріал.
Якщо акумулятор залишити в розрядженому стані протягом тривалого часу, сульфат поступово змінить свою форму на ту, яку більше не можна буде перетворити назад на активний матеріал під час заряджання, так що акумулятор не повернеться до своїх початкових характеристик після перезаряджання. .
Якщо сульфатація надто висока, автомобіль не заведеться, і цей стан зазвичай називають сульфатацією.
Недозарядження
Недостатній заряд відбувається, коли батарея недостатньо заряджена, щоб повернутися до повністю зарядженого стану; що, своєю чергою, призводить до сульфатації. Ця проблема може виникнути, наприклад, коли автомобіль використовується лише зрідка для коротких поїздок або при їзді містом (із системою Start-Stop).
Недостатній заряд також виникає коли напруга генератора знаходиться в діапазоні від 13,6 до 13,8 вольт.