Акумулятор 12 вольт купить по хорошей цене с доставкой и установкой.

ЩО ТАКЕ БАТАРЕЯ?

Батарея (акумулятор) - це тип пристрою, який використовується для зберігання електричної енергії в хімічній формі, а потім вивільняє контрольованим чином у вигляді постійного струму.

Код: 24671
5 1
Хіт продажу
Акумулятор 12В 7 Аг для ДБЖ Full Energy FEP-127
Акумулятор 12В 7 Аг для ДБЖ Full Energy FEP-127 Акумулятор 12В 7 Аг для ДБЖ Full Energy FEP-127
В наявності
Результати тестування акумулятора Full Energy FEP-127 ОЗНАЙОМИТИСЯ..
697 грн.
Код: akb-18
5 1
Акумулятор 12В 18 Аг для ДБЖ Full Energy FEP-1218
В наявності
..
1 640 грн.
Код: 59889
Новинка
Система контролю для батареї Ritar LFP51.2V100Ah-HV
Передзамовлення
..
16 340 грн.
Код: 59888
Новинка
Підставка для батареї Ritar LFP51.2V100Ah-HV
Передзамовлення
..
14 298 грн.
Код: 54931
Новинка
Модуль високовольтної батареї Ritar LFP51.2V100Ah-HV
Модуль високовольтної батареї Ritar LFP51.2V100Ah-HV
В наявності
..
83 911 грн.
Код: 59890
Новинка
Модуль високовольтної батареї Ritar LFP51.2V100Ah-HV
В наявності
..
81 660 грн.
Код: 52670
В наявності
Літій-іонний акумулятор 72V50Ah — призначений для живлення потужних електротранспортних засобів. Цей..
43 772 грн.
Код: 60966
Новинка
Акумуляторний модуль Dyness B4850 48В 50А·год 2.4кВт·год LiFePo4
Акумуляторний модуль Dyness B4850 48В 50А·год 2.4кВт·год LiFePo4 Акумуляторний модуль Dyness B4850 48В 50А·год 2.4кВт·год LiFePo4
Передзамовлення
Літій-залізо-фосфатний акумулятор, 2.4 кВт•год, 48В постійного струму, 50A•год у формфакторі 19"Приз..
24 570 грн.
Код: 60967
Новинка
Акумуляторний блок Dyness DL5.0C 5.12 кВт·год 51.2В LiFePo4
Акумуляторний блок Dyness DL5.0C 5.12 кВт·год 51.2В LiFePo4 Акумуляторний блок Dyness DL5.0C 5.12 кВт·год 51.2В LiFePo4
Передзамовлення
Літій-залізо-фосфатний акумулятор, 25.12 кВт•год, 51.2В постійного струму, 100 A•год у компактному к..
57 750 грн.
Код: 59906
Новинка
Акумуляторна батарея Ultracell UL65-12 AGM 12V 65 Ah
В наявності
..
9 828 грн.
Код: 53619
Новинка
Акумуляторна батарея Ultracell UL2.4-12 AGM 12V 2,4Ah
В наявності
..
480 грн.
Код: 53677
Новинка
Акумуляторна батарея Ultracell UCG22-12 12V/22Ah
Передзамовлення
..
2 500 грн.
Код: 48424
В наявності
..
13 690 грн.
Код: 61009
Новинка
Акумуляторна батарея Trinix TLFP-24100 Ultra 25.6V 100Ah
В наявності
..
28 361 грн.
Код: АКБ100Gel
Новинка
Акумуляторна батарея SEVEN 12В/100Аг Gel
Передзамовлення
Особливості акумуляторної батареї (АКБ) SEVEN 12В/100Аг Gel: Акумуляторна батарея SEVEN 12В/100Аг Ge..
9 366 грн.

Акумулятор 12 вольт купить по хорошей цене с доставкой и установкой.

Акумулятор (пристрій, ємність) має позитивний та негативний електроди, занурені в електроліт.

Більшість акумуляторів Yuasa є свинцево-кислотними акумуляторами з позитивним і негативним електродами, виготовленими зі сполук свинцю в розведеному сірчанокислотному електроліті.

Свинцево-кислотні акумулятори – вторинні батареї, що означає, що їх можна заряджати після розрядки. Їх можна перезаряджати багато разів, і кількість циклів заряджання вказано.

Звичайні батареї (так звані первинні елементи) можна розряджати лише один раз, після чого їх необхідно утилізувати. Такі батарейки зустрічаються, наприклад, у ліхтариках.

Як працює акумулятор

Позитивний електрод виготовлений з діоксиду свинцю, а негативний електрод з пористого свинцю.

Коли електричне навантаження (наприклад, освітлення) підключено до батареї, струм протікає через електроліт у батареї та через зовнішнє навантаження. Це розряджає акумулятор, змінюючи хімічний склад обох електродів на свинцевий сульфат.

Акумулятор можна заряджати, пропускаючи через акумулятор струм від зовнішнього джерела живлення, наприклад, зарядної станції. Це перетворює сульфат свинцю назад на діоксид свинцю і пористий свинець.

Коли батарея заряджається, електрика розщеплює (гідролізує) воду в електроліті на елементи, що складають, водень і кисень, які, у свою чергу, виділяються у вигляді газу. Тому під час заряджання з акумулятора виходить газ.

З чого зроблено акумулятор?

МЕРЕЖА

Електроди (позитивний та негативний) виготовлені з неміцного матеріалу, тому вимагають механічної підтримки у вигляді сітки зі свинцевого сплаву. Свинець (без добавок) був би надто м'яким.

Сітка не тільки забезпечує підтримку електродів (активний матеріал), а й проводить струм від електродів до зовнішнього навантаження.

ЕЛЕКТРОДИ

Електроди на початковому етапі виготовлені із суміші оксиду свинцю та сульфату свинцю. При першому заряді вони стають діоксидом свинцю у позитивній пластині та пористим свинцем у негативній пластині.

Негативний електрод також містить невелику кількість присадок, які забезпечують хорошу розрядку акумулятора за низьких температур, тим самим покращуючи пускові характеристики.

Комбінація сітки та електрода називається пластиною.

ЕЛЕКТРОЛІТ

Електроліт – розведена сірчана кислота. Він проводить електричні іони між позитивною та негативною пластинами при зарядці або розрядженні акумулятора.

Кислота також бере участь у розряді, оскільки іони сульфату реагують хімічно з електродами з утворенням сульфату свинцю.

РОЗДІЛЮВАЧ

Сепаратор являє собою ізолятор, який поміщається між позитивною та негативною пластинами для запобігання короткому замиканню.

Сепаратор має бути мікропористим, з дуже маленькими отворами, якими іони переходять із однієї пластини в іншу. Сепаратор також повинен витримувати високі температури та сильнокислотні окисні умови, що виникають в акумуляторі.

Більшість сучасних сепараторів виготовлені із мікропористого поліетилену. Цей матеріал має необхідні властивості, щоб витримувати складні умови, що виникають в акумуляторі.

КОНТЕЙНЕР І КРИШКА

Ці дві частини зазвичай виготовляються із поліпропілену, легкого, але міцного пластику. На відміну від інших пластиків, поліпропілен не стає крихким на холоді, що робить його стійким до ударів при обігу, не піддається впливу кислот, а також стійкий до впливу автомобільних рідин, таких як бензин, дизельне паливо, гальмівна рідина, антифриз.

Коли акумулятор не потребує обслуговування?

30 років тому акумулятори втрачали воду у великих кількостях, і водіям доводилося щотижня перевіряти їхній рівень. Сучасні батареї, що не обслуговуються, при нормальній експлуатації не вимагають доливання води протягом усього періоду експлуатації. Термін служби батареї збільшився з 2 до 4-5 років.

У минулому сітки акумуляторів виготовлялися із свинцевого сплаву із 10% сурми. Сурма відповідала за стабільність, тому що свинець сам по собі був би надто м'яким. На жаль, частина сурми розчинилася у кислоті та викликала втрату води з батареї.

Досягнення в галузі акумуляторних технологій дозволили знизити вміст сурми з 10% до 1,5%, що робить акумулятори необслуговуваними. Просто перевіряйте їх щорічно.

Останнім поліпшенням є використання 0,1% кальцію в сітках як затверджувач замість сурми. Це призводить до меншого кислотного забруднення та набагато менших втрат води. Таким чином, батарея не потребує технічного обслуговування та не вимагає додавання води протягом усього терміну служби.

Проблеми з використанням акумулятора у транспортних засобах

навантаження

У сучасних автомобільних зарядних системах до акумулятора при повній зарядці надходить лише невелика кількість струму. Якщо генератор вийде з ладу, при двигуні, що працює, до акумулятора буде подаватися набагато більший струм. В результаті батарея швидко втрачає воду і руйнує характеристики батареї, що не обслуговуються, а також скорочує термін служби батареї через пошкодження позитивних ланцюгів.

Темно-коричневий/чорний колір у нижній частині свічок запалювання є явною ознакою перезаряджання.

Якщо генератор (на автомобілі без системи Start-Stop) має напругу вище 14,8 при нормальної температурі, це зазвичай є ознакою несправності системи зарядки. При частому виході з ладу випрямного діода на акумуляторі з'являється зарядна напруга 16,0 В. У цьому випадку слід негайно відремонтувати генератор, щоб запобігти подальшому пошкодженню акумулятора.

У нових автомобілях з рекуперативним старт-стопом використовується більш висока напруга (15,2 В), щоб максимізувати ефективність зарядки і скоротити час зарядки генератора.

Глибокий розряд

Сучасні системи заряджання підтримують акумулятор у високому стані заряду під час експлуатації автомобіля. Однак батарея розряджається у несприятливих умовах або якщо автомобіль припаркований, наприклад, із увімкненими фарами. У сучасних автомобілях акумулятор постійно заряджається і розряджається такими компонентами, як комп'ютер, сигналізація, годинник і т.д. Залежно від автомобіля розрядка може тривати тижні чи місяці.

Автомобільні акумулятори розраховані на те, щоб витримувати кілька циклів розряджання/заряджання, але не призначені для додатків, в яких відбуваються постійні цикли заряджання/розрядження (тобто глибокі цикли — перерозряд).

Так звані акумулятори. Прогулянкові човни призначені для такого типу використання та розраховані на регулярне глибоке розвантаження.

Безперервне надмірне розрядження акумуляторів автомобіля призводить до збоїв, оскільки позитивний активний матеріал поступово опускається на дно акумулятора, знижуючи здатність пластин накопичувати електрику.

Велика кількість дрібних чорних/коричневих частинок електроліту є явною ознакою глибокої розрядки акумулятора.

сульфатація

Сульфатація є нормальною частиною роботи батареї та виникає, коли батарея розряджена. Коли батарея перезаряджається, сульфат (сульфат свинцю) знову перетворюється на активний матеріал.

Якщо акумулятор залишити в розрядженому стані протягом тривалого часу, сульфат поступово змінить свою форму на ту, яку більше не можна буде перетворити назад на активний матеріал під час заряджання, так що акумулятор не повернеться до своїх початкових характеристик після перезаряджання. .

Якщо сульфатація надто висока, автомобіль не заведеться, і цей стан зазвичай називають сульфатацією.

Недозарядження

Недостатній заряд відбувається, коли батарея недостатньо заряджена, щоб повернутися до повністю зарядженого стану; що, своєю чергою, призводить до сульфатації. Ця проблема може виникнути, наприклад, коли автомобіль використовується лише зрідка для коротких поїздок або при їзді містом (із системою Start-Stop).

Недостатній заряд також виникає коли напруга генератора знаходиться в діапазоні від 13,6 до 13,8 вольт.

Дата:
// //