Автоматизація готелів купить по хорошей цене с доставкой и установкой.
Автоматизація готелів: все, що потрібно знати сучасному готельєру
Переваги автоматизації процесів у вашому центрі розміщення
Впровадження технологій призвело до автоматизації процесів у готелях, які раніше виконувалися вручну.
Звичайно, співробітники роблять великий внесок у успішне перебування гостей у центрах розміщення, і автоматизація не замінює їх, а насправді прагне допомогти їм, більш ефективно виконуючи повторювані або складні завдання, які в іншому випадку забирали б час і людські ресурси.
Автоматизовані системи можуть використовуватися для управління інвентарем готельних номерів, контролю доступу, управління бронюванням та спілкування з гостями для заохочення лояльності серед багатьох інших можливостей.
5 Переваги автоматизації в центрах розміщення та готелях
Автоматизація приносить користь як керівникам, так і співробітникам, а також гостям, які зупиняються в центрі розміщення, оскільки вона завжди спрямована на покращення їхнього досвіду.
1. Зниження витрат
Однією з головних переваг автоматизації в готелях є зниження витрат. По-перше, за рахунок автоматизації завдань, які раніше виконувались людиною вручну; ці людські ресурси можуть бути використані для вирішення стратегічних завдань готелю. По-друге, частина автоматики запрограмована на ефективність, наприклад, енергозбереження.
Звичайно, автоматизація вимагає вкладень, які є чималі в готелях на сотні номерів. Однак ці початкові витрати окупаються в середньостроковій перспективі і призвели до непереборної тенденції до цифровізації готелів протягом останніх десяти років.
2. Економія часу
Автоматизовані процеси зазвичай заощаджують час обробки та мають набагато меншу похибку. Наприклад, автоматичний електронний лист із вдячністю гостям, що залишили готель цього дня, може бути виконаний за лічені хвилини; тоді як виконання цієї дії вручну зайняло набагато більше часу і, ймовірно, не розглядалося б.
Так само прийом та реєстрація мандрівників є важливим етапом, який співробітники служби прийому та розміщення можуть виконувати набагато швидше, використовуючи автоматизацію, зводячи до мінімуму можливі затримки. Такі інструменти як цифрова реєстрація роблять це можливим, оскільки вони сканують дані з документів, що засвідчують особу, або надають цифрові ключі за лічені секунди для мешканців кімнати.
3. Поліпшення якості обслуговування гостей
Зрештою, всі дії спрямовані досягнення цієї мети; технології — це лише один інструмент для її досягнення. Його головною перевагою є економія часу на бюрократичних процедурах, необхідних для перебування гостя, таких як реєстрація мандрівника або доставка ключів.
Пам'ятайте, що всі ці процеси потрібно робити після прибуття гостя, коли він часто вимотаний після довгої поїздки, тому для створення гарного першого враження завжди високо цінується швидкість. Навіть у деяких готелях без цілодобової стійки реєстрації або з автономний вхід, ця технологія дозволяє користувачам йти прямо у виділені ним кімнати, використовуючи дозволи, надіслані через їх мобільні телефони, без проходження через стійку реєстрації. Цей гнучкий вхід та вихід для гостей був неможливий багато років тому, і тепер це реальність для мільйонів об'єктів розміщення. центри.
4. Можливість підключення для комплексного керування
Однією з переваг автоматизації готелів є те, що багато систем можуть бути пов'язані з іншими інструментами, щоб все було скоординовано, а дані поширювалися швидше та синхронніше.
5. Управління даними
Автоматизація йде пліч-о-пліч з більш ефективним управлінням даними гостей, тому ви можете пропонувати їм більш персоналізований досвід на основі їх профілю або відправляти їм повідомлення електронною поштою, що цікавлять вас. Іншим прикладом є цінна інформація, що надається програмним забезпеченням контролю доступу в готелі. Хто і коли мав доступ до певної області, можна дізнатися, чи є проблеми з безпекою чи можна навіть спостерігати моделі поведінки гостей, наприклад, скільки вони виходять зі своїх кімнат вранці. Ціль полягає в тому, щоб проаналізувати ці дані, щоб внести поліпшення, наприклад, змінивши час сніданку.
Деякі системи автоматизації готелів
Система управління готельним майном (PMS)
Ця система є нервовим центром операцій центру акомодації. Він може збирати реєстраційні дані гостя, призначати номери та виставляти рахунки.
Програмне забезпечення для контролю доступу до готелю
Контроль доступу в готелях можна здійснювати за допомогою електронних замків. Ця система вже замінила звичайні ключі у більшості сучасних готелів.
Компания Ttlock, производитель и дистрибьютор электронных замков и других устройств для гостиниц, разработала программное обеспечение для управления доступом, такое как OS ACCESS , одно из самых современных на рынке. Он выступает в качестве основы для упрощения управления и контроля учетных данных доступа для гостей и персонала, как внутреннего, так и внешнего.
Менеджер канала
Это компьютерный инструмент, который управляет всеми каналами, на которых рекламируется жилье, в одной панели управления; например, это может быть отель, рекламируемый и допускающий бронирование на Booking, Expedia и AirBnb. Эта система управления может обновлять цены в режиме реального времени и удалять наличие номеров на всех платформах, если они забронированы на одной из них, а также другие параметры.
Система бронирования
На собственном веб-сайте отеля также обычно есть система бронирования, позволяющая гостям заранее забронировать номер. В большинстве случаев нет необходимости подтверждать бронирование на стойке регистрации, и пользователи мгновенно получают электронное письмо с подтверждением своего бронирования.
Автоматическая регистрация путешественников
В таких местах, как Испания, обязательно вести учет гостей, которые останавливаются в туристических объектах, собирая ряд данных вместе с датой въезда и подписью. Этот процесс обычно выполняется одновременно с регистрацией и может привести к задержкам, если выполняется вручную. Однако в настоящее время существуют технологические решения для сканирования и записи данных документа, удостоверяющего личность гостя, которые автоматически заполняют необходимые поля и отправляют их непосредственно в органы власти, что значительно сокращает время на этот процесс.
Системы энергосбережения
Это имеет решающее значение в крупных гостиничных комплексах, где можно добиться очень большой экономии энергии. Их называют экономайзерами, которые могут быть датчиками движения или даже дверными и оконными датчиками . Они работают разумно, чтобы поддерживать адекватную температуру в помещении, предотвращая потери энергии.
Если вы хотите автоматизировать какие-либо процессы в вашем отеле или туристическом объекте размещения, которыми вы в настоящее время управляете, свяжитесь с Ttlock , чтобы вместе мы могли изучить, как вам помочь.